Usuwanie blizn laserowe

2. blizn po trądziku

3. blizn po operacjach

Nowoczesny: laser frakcyjny

Zasada działania lasera frakcyjnego CO2 polega na wytworzeniu licznych i precyzyjnych mikrouszkodzeń doprowadzających do wymuszenia procesów regeneracji i przebudowy skóry.
Impulsy laserowe powodują koagulację tkanki bliznowatej i stymulują tworzenie nowej, zdrowej tkanki. Okres gojenia się skóry jest krótki, brak ryzyko infekcji, a odczuwany ból jest zwykle niewielki, dolegliwości są zmniejszane poprzez wcześniejsze nałożenie kremu znieczulającego.

W przypadku laserów CO2 technologia laserowego usuwania blizn firmy może być stosowana na wszystkich typach skóry, co wraz z doskonałymi rezultatami czyni ją preferowaną metodą usuwania blizn. Leczeniu można poddawać świeże i starsze blizny.

W niektórych przypadkach, dla zwiększenia efektu końcowego korzystnie jest łączyć laserowe usuwanie blizn z karboksyterapią i ostrzykiwaniem osoczem bogatopłytkowym.

Szczególnie polecamy zastosowanie lasera na wczesną bliznę, zaraz po wygojeniu (zdjęciu szwów)  i kolejny raz po miesiącu – zapewnia to bardzo dobry efekt kosmetyczny.

Laserowe usuwanie blizn – wysoka skuteczność zabiegu

laserowe usuwanie blizn

Gojenie po zabiegu przebiega bardzo dobrze, może pozostać niewielka blizna.

Blizny spłycają się dość szybko po zabiegu i zmieniają kolor, konieczne jest wykonanie minimum 3 zabiegów, czasem jednak jest konieczne wykonanie 4 lub 5.

Już po 2 zabiegach skóra zaczyna odzyskiwać napięcie i jędrność, zanikają przebarwienia i nierówności.

Po zabiegu zapraszamy na rehabilitacje.

źródło zdjęć: http://dermestetic.pl/laserowe-usuwanie-blizn.html.

REJESTRACJA tel. 61 862 20 25